LIMIT JUMLAH ORDER PH


Explanation of the supposedly unlimited entry into the system. Many have noticed that now in the system, you can request sdedat PH for an unlimited amount. Currently programmers are trying to restrict this sum of $ 1500 and simply can not pick up the formula for calculating the dispatcher that would take into account all possible volumes of input and output member.
At the same time, I want to clarify that in Indonesia, previously there was a limit on the output in the amount of $ 2000 Now set a limit $ 1000 Thus, even if the participant was able to seize the moment and put unlimited application, then – the participant will have to pay for its application that would become confirmed Mavro and output in Indonesia will always be limited.

Penjelasan dari entri PH yang tidak terbatas ke dalam sistem. Banyak yang melihat bahwa sekarang dalam sistem, Anda dapat meminta order PH untuk jumlah yang tidak terbatas.
Saat ini programmer mencoba untuk membatasi jumlah ini sebesar $ 1500 dan tidak bisa mengambil rumus untuk menghitung dispatcher yang akan memperhitungkan semua kemungkinan volume input dan anggota output.
Pada saat yang sama, saya ingin menjelaskan bahwa di Indonesia, sebelumnya ada batas pada output sebesar $ 2.000 Sekarang menetapkan batas $ 1.000 Jadi, bahkan jika peserta mampu memanfaatkan momen dan menempatkan aplikasi terbatas, kemudian – peserta harus membayar untuk aplikasi yang akan menjadi dikonfirmasi Mavro dan output di Indonesia akan selalu terbatas.